(null)

Den senaste tiden har jag fått en massa vän förfrågningar från mest tjejer som jag inte känner. Jag är aktiv på en Facebook grupp där jag livear ibland men även är aktiv med kommentarer och annat. Detta då gör att man skickar en vän förfrågan. 

Jag har alltid velat hålla en låg profil på min Facebook men jag har börjat tänka. Jag är en social tjej som tycker om att prata och dela erfarenheter och olikheter med. Att lära sig av andra och kunna förstå andras perspektiv genom att följa dem och deras vardagar. De är självklart om man aktivt skriver eller lägger upp saker på sin Facebook. Jag lägger inte så ofta ut saker längre. Nu till mina funderingar. Ska man acceptera eller ska jag fortsätta en låg profil?

Samma sak gäller egentligen bloggandet. Jag bloggar för min egna skull. Här rensar jag min hjärna och de hjälper mig att sätta ord på saker. Självklart tycker jag de är kul att andra gör in och läser min blogg. Blir jätteglad. Samtidigt är de vissa saker som är lite svårare och ta upp för att de är offentligt. Alla som vill läsa kan juh göra de och då håller man tillbaka lite på kanske de som man verkligen vill skriva. 

Ni kanske tänker att jag ska skriva allt som jag känner och att jag är feg. En del saker väljer jag inte skriva och det är av respekt och vissa saker kanske en dag kommer emot mig. Sanningen är brutal ibland. Jag ska faktisk öppna upp mig om en del saker så ni får fortsätta läsa min blogg. Nu gör ögonen i kors och jag ska försöka sova 

Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej