I helgen har jag mått så dåligt att jag inte ens har orkat hålla er uppdaterade. Har inte orkat mer än att vara jag. Jag var hemma hela helgen och vara tog det lugnt. Jag tittade på filmer och började titta på någon serier. Ingen jag fastnat för så tips mottages gärna kring serier och filmer som finns på Netflix. I söndags fick jag hem mina älskade barn. Vi åkte och shoppade och träffade en underbar vän och hennes barn. Sen har dagarna bara rullat på och mitt liv kretsar just nu till att räcka till och önskan att där fanns fler timmar på dygnet. Hur får ni tiden att räcka till? 

Jag försöker planera både med mat och handling och andra sysslor men ändå känns de som jag aldrig räcker till. Just nu ligger jag i sängen medans jag skriver inlägget. I bakrunden lyssnar jag på musik. I denna stund är de I turn to you med Christina. De är en gammal låt. Men budskapet om att ha någon att vända sig till. Att ha någon vid sin sida som älskar en villkorslöst är helt underbart. Jag har inte hittat denna person. Jag letar inte iheller just nu utan är mest inne på att han kommer. Jag ska ej leta. Han ska finna mig. När han gör de så är jag redo. Redo att ha någon som jag kan vända mig till. Någon som gör mig hel. Mina barn är helt underbara och deras kärlek är villkorslös men inte samma sak. 

Nä nu ska denna trötta mamma stänga sina ögon och få lite sömn. Hoppas på att jag kan hinna blogga mer i veckan då jag har idéer till kommande inlägg. Tack till er som läser och ni får gärna gilla och kommentera.
Puss o kram (null)

Kommentera

Publiceras ej