Namn: Jessica Sjöberg
 
Bor: Mellan Malmö och Lund men är född och uppvuxen i Malmö

Ålder: 34

Stjärntecken: Tvilling 
 
Cilvilstatus: Just nu är jag singel
 
Barn: Ja, 3st
 
Intressen: Vara med mina barn. När jag inte har barnen så gillar jag att vara med vänner, hitta på saker med vänner, musik, dans , fotografera och träna
 
Tre egenskaper jag söker hos en partner: Ärlighet, kommunikation och humor. Närhet måste jag ha med på en kant med
 
Musik: Lyssar på det mesta. Allt från rock till rap till svensk musik. Gammal som ny musik
 
Tre egenskaper som beskriver mig: Snäll, social och lätt till skratt
 
Om 5år: Hoppas jag att jag har hittat kärleken igen, nytt jobb, tonårs förälder, har hälsan med mig
 
Hatar: Oärliga människor, lata partners, krig
 
Ålskar: Närhet med mys och kärlek, mina barn, vänner och familj 
 
Skulle vilja bli bättre på: säga nej och berömma och uppskatta mig själv
 
 Kaffe eller Te? Inget av de

Kvälls eller morgonmänniska? Kvällsmänniska absolut

Ge eller få? Jag gillar att ge. Se andra bli glada

Drömresemål: har många ställen jag skulle vilja besöka. Men skulle vilja göra de med människor sim jag älskar. Då blir alla resemål en dröm för mig. 

Önskar er en fortsatt trevlig kväll
Puss o kram 
(null)


1 kommentarer

Anonym

12 Aug 2018 00:04

Söt

Svar: Tack
Jessica Sjöberg

Kommentera

Publiceras ej