Har inte haft orken att skriva på bloggen då min älskade farbror gick hastigt bort. Från de vi fick reda på att han var sjuk till han dog var de tre veckor. Himmelen har fått tre vackra änglar på två år. När ska de ta slut? Precis när man börjar kunna andas och bearbeta sin sorg så kommer nästa. Detta är oerhört jobbigt och jag kämpar varje dag med olika känslor. 

Jag har dessutom symtom på utmattning och detta måste jag ta tag i. Jag har skrivit ner punkter som jag måste göra nu i mitt liv. För att hitta ro och komma i kapp med mitt liv. Nästa vecka ska jag tinga läkare för att bolla lite tankar om sjukskrivning. Jag vill helat inte bli de men jag har insett att om drämt de jag måste bli för att komma ifatt med mig själv så är de det jag måste. Jag måste kunna fokusera, kunna slutföra saker som jag börjar på, kunna koncentrera mig, få en natt sömn. Inte vara konstant trött och äta hela tiden. 

Jag har tre barn som jag måste kunna finnas för och mig själv. Jag måste hitta en balans i min vardag där allt finns. För visst vill jag hitta kärleken. Men först måste jag hitta kärleken till mitt liv

Avslutar med att säga hur älskad min farbror var och vilken otrolig människa. Han gav mig kärlek, hopp, kramar, råd. Han fanns där alltid när jag behövde honom. Även om jag har svårt att ta till någon hjälp. Du är otroligt saknad och jag tänker på dig varje dag. Jag kommer att finnas här dör dina flickor som du fanns för mig ❤️❤️ (null)

Kommentera

Publiceras ej