Jag e så otroligt stolt över mig själv. Jag har verkligen kämpat med mig själv deb senaste veckan och tagit mig tid att reflektera. Vad har varit bransch vad har varit mindre bra. Vad kan jag göra för att få mer av de bra sakerna och mindre sv de andra? Jag jobbar verkligen för att få ner min stressnivå och att verkligen att må bra. 

Älskar att höra när folk säger till mig att de glittrar i dina ögon eller när de säger att jag ser lycklig och glad ut. De är jag verkligen. Och vem visste de för nån vecka sen bör jag verkligen var på botten. Jag vet att jag måste kämpa ett tag till för att inte hamna där igen. Men dem stegen jag har tagit denna veckan ska jag verkligen ta till dig. Inte mera trycka ner mig utan jag ska lyfta mig. 

De finns många andledningar till att denna veckan har blivit så bra men återigen så måste jag tacka mina fanstasriska vänner, kollegor, familj och andra som förgyller min vardag. Ni tar fram min bästa sida och är glad att jag har er. Puss på er och en extra till dig  (null)
Älskar svart och vita foto ❤️❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej