Sitter på tåget och lyssnar på Kens låt själen av en vän. Varje gång jag lyssnar på den så får jag tårar i mina ögon och en klump i halsen. Vi alla har någon vi saknar men just den här låten får mig att tänka på en vän som gick bort alldeles för tidigt. 

Vi träffades när du var 15 och Jag var 14. Vi umgicks med gemensamma vänner och du och jag fick snabbt en fin vänskap. Vi blev tillsammans vid två tillfälle men de höll inte. Orsaken att de inte  höll tror jag att vi var mer som syskon än ett kärlekspar. Min mamma tyckte verkligen om dig med. Men vår vänskap blev svalare när du valde ett annat liv än mig. Du umgicks med fel personer och du började missbruka. Så många gånger jag tänkte på om de fanns något som jag kunde göra för dig. Ett tag flyttade du till ett annat land i hopp om att förändra ditt liv men där träffade du med fel människa. En psycko bitch rent ut sagt. När de tog slut med henne pratade v på Facebook om att hitta på något. Sista gången vi sågs var hos din mormor och jag kommer ihåg kramen du gav mig och du sa hur fin jag var. 
Saknaden är stor
Älskar dig min vän och hoppas du har funnit frid

Puss och kram (null)


Kommentera

Publiceras ej