(null)

 Jag mår bara sämre och sämre. Jag är otroligt känslokall och känner mig helt blockerad från omvärlden. Jag har svårt att hitta fokus på något och känner mig ofta misslyckad. Jag vet att detta måste sluta. jag måste sluta trycka ner mig själv och sluta ha så högra krav på mig själv. När började ja må dåligt och vilka faktorer har orsakat mitt mående och framförallt hur jag ska må bättre?. Jag chippar efter min anda och tänker på alla människorna som jag har runt omkring mig, hur fantastiska mina vänner, barn och min mamma är. Dem är verklgen dem bästa jag kan ha och jag vet att dem finns där och jag finns där för dem med. Kan en ända person ha orsakat mig så mycket smärta? Ja ni läste rätt och jag vet att du läser min blogg med, precis som du vill följa mig överallt. Du vill fortfrande ha kontrollen över mitt liv men tyvärr de kan du inte de mer. Du kan omöjligt såra mig mer än vad du har gjort och du kommer ej in i mitt liv igen. Jag tillåter inte mig själv såras av dig.Tillsammans med samtalsterapi. läkare och förhoppningsvis en sjukskriven och alla underbara personer i mitt liv så ska jag må bättre. För att alla människorna runt mitt liv får mig att kämpa och vssa lite mer. En hälsning till min barn. Er mamma kommer snart att bli starkare än någonsin och tillsammans klarar vi allt. Älskar er. Till alla mina vänner och familj så älskar jag er med. Sen vill jag skicka ett extra tack till en person som inte funnits i mitt liv så länge men som sätter ett leende på mina läppar. De är härligt och de är härligt att må bra. För de är väldigt konstigt att du kan få mig att känna saker som ingen annan kan ta fram just nu. Hur är det möjligt när mitt liv är som de är. Är det möjligt att förälska sig när man mår dåligt? Jag säger inte att jag är det utan att det är bara en tanke. kan jag släppa in någon i mitt liv när mitt mående suger. Jag vill verkligen de och hoppas att svaret på min fråga är ja. Tiden får utvisa det men jag har kommit på vad roten till mitt mående är så nu har vi en början Bort med negativitet och fram med posívitet. Lägg mitt förflutna bakom mig och jag ska njuta av att lev i nuet och välkomnar min framtid. Take care

Kommentera

Publiceras ej