Jag börjar verkligen inse att jag har ett problem med att sova. I natt sov jag två timmar och tänkte att då kommer jag somna tidigt. Nu ligger jag här i sängen redo för att sova men kan inte. Så mycket tankar som snurrar i mitt huvud och hjärnan är på högvarv. Varför kan jag inte sov? Behöver inte min kropp sömn? 

Självklart så behöver den de men nu behöver jag verkligen tips. Jag är beredd på att prova de mesta. Därför tänkte jag se på vilka förslag jag får och därefter testa en sak varje kväll för att se om de är något som hjälper. Självklart kanske jag sen måste prova fler en än gång. 

Idag var första dagen tillbaka på mitt hobb efter min härliga semester och de var härligt att både träffa barnen, föräldrar och kollegorna. Jag har juh bestämt mig för att detta ska bli mitt år.

Åkte och fixade nya naglar idag och dem är skitsnygga. Jag älskar dem och färgen

Nu ska jag försöka sova så godnatt (null)

Kommentera

Publiceras ej