(null)

Idag vill jag bara ligga i sängen och dra täcket över huvudet. Idag känns de som min kropp håller på att gå sönder både menatalt och kroppsligt. Jag kämpar dagligen med mitt psykiska mående och som alla andra dippar jag ibland. Jag brukar ta mig upp ganska snabbt. Jag ska berätta hur. Jag brukar avreagera mig på de som gör att jag mår dåligt med vänner, familj eller som idag väljer jag att skriva det här. 
 
1. Har så ont i mina axlar och nacke. Detta plågar mig och jag har svårt att röra mig utan att känna smärta. 
2. Mitt ex. Hn är en sån energi tjuv. Bara jag träffar honom eller pratar Med honom så suger han mycket av min energi. Oftast kan jag bortse av mig de snabbt och inte ens tänka på det. Han har gjort så mycket saker som har sänkt mig och tyvärr vet han hur han ska göra för hur de ska påverka mig. Måste tyvärr pratat med honom för våra barn men jag har sagt ifrån att jag absolut inte vill prata med honom Än de. Han kommenterar saker om mig på Facebook för att nån lite stackare ska tycka synd om honom men de som känne4r oss båda vet vem de är som är boven. Hur tar jag mig då förbi detta hindret? Jag har börjat att få de ut mig här. Nu kastar jag bort de. De kanske låter lätt men jag tänker nej. Han har skadat mig tillräckligt och jag ska inte ge honom de nöjet.
3. Mina barn åkte idag till sin pappa vilket alltid gör mig ledsen. Idag sa min son på 4 år Mamma jag kommer sakna dig. Bara där höll jag på att bryta ihop. Vill dock inte att mina barn ska se mig ledsen i den situationen. Vill inte att dem ska ha dåligt samvete. Hur vänder jag detta då. Denna gång ska jag vara utan dem i 14 dagar.
jag hoppas att jobbet och min träning gör att jag får ett annat fokus. Jag behöver detta menalt och jag behöver vila upp mig som mamma med. 
 
Tack för ni läst och gilla gärna eller kommentera att ni har läst
puss o kram

Kommentera

Publiceras ej