Idag vaknade jag av värsta smärtan i min nacke. Jag måste ha legat konstigt men jag kan inte sitta, gå eller ligga utan att de smärtar. Min mamma smörjde in mig md tigerbalsam men det hjälper inte. Jag vill bara skrika av smärta förkrossande fy vad ont de gör. Har ni några tips så får ni gärna dela med er. Just nu fasar jag över ikväll då jag och barnen ska åka hem. Hur jag ska få hem all packning och tre barn? När jag knappt kan ansa av smärta. Ska ta värktabletter nu så hoppad jag att smärtan lägger sig. JAg somnade sent och vaknade tidigt av smärta. Mina ögon rullar och jag känner att jag snart somnar, 

Spenderade hela dagen på Liseberg med barnen min mamma hennes kille och bror. 
Jag spelade på en massa hjul och vann ingenting. Vad är de dem säger? Otur i spel och tur i kärlek. Då vänTar jag med spänning vem de nu kan vara 

Nu vila 
Puss i kram (null)
Blöt om mina byxor efter Colorado 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej