Idag när jag vaknade hade jag svårt att komma upp ur min säng. Känslan när man bara vill dra täcket över huvudet igen och gömma sig där hela dagen. Jag känner hur min kropp skakar. Jag hoppar in i en dusch i hopp att känna mig bättre men de gör jag ej. Jag försöker att fixa mig lite vilket brukar pigga upp mig lite men än en gång känner jag mig inte alls på humor för nått. De var ganska utmattande att livea igår om mina känslor och allt jag gör genom och jag känner mig fruktansvärt tom i kroppen. Som jag sa när jag har dåliga dagar så har jag och idag är en sådan dag. Typiskt när man jobbar länge med. 

Cyklar iväg på min rast för att få lite tid för mig själv och något i mig då maten på jobb inte passade mig idag. Tankarna är många och jag känner mig otroligt känslokall. Jag hoppas dagen blir bättre och jag får en bättre efter middag och kväll
Puss o kram

(null)

Kommentera

Publiceras ej