Som rubriken säger att hitta sin egen stil är svårt. Att sätta sin prägel på kläder och kombinera med ibland associarer eller vara hitta underdel med överdel. Under en lång tid så gick jag bara i tajts och tunikor. Jag var inte bekväm i min kropp och de ville jag inte visa iheller. Därför gömde jag mig i stora svarta kläder. Jag vägde lite mer då än vad jag väger idag. Så under många år så gömde jag den och de har tagit mig flera år att komma till personen jag är idag. En del kanske tycker att jag visar för mycket eller att jag glömt mig för ungdomligt. Men dem kommentarerna skiter jag i. Jag har äntligen hittat mig själv. Jag är otroligt flickig med naglar och smink och annat. Detta kombinerar jag gärna med sneakers. Tänkte visa lite bilder på outfits.  (null)
Här har jag en svart body kombinerat med tajta jeans och stövlar
(null)
Magtröja med tajts 
(null)
Vita tajts med en blus och en tunn militär tröja och sneakers 
(null)
Body som man visar axlar och jeanskjol
(null)

Vita högmidjade jeans med en blommig gul topp
(null)

Kommentera

Publiceras ej