Idag ska jag blogga Im min idol mitt alias Harley Quinn. När jag såg suiced Squad så förälskade jag mig i denna karaktär och kan inte få nog av henne. Skådespelaren som spelar henne är juh så bra. Ni som inte vet vem Harley är så är hon Jokerns fru. Hon börjar som hans psykolog och försöker hjälpa henne men istället så lyckas han göra henne galen. Hon har inga superkrafter men hon är vig och har kampsportsfärsigheter vilket hjälper henne att segra över de flesta. 

Jag har sedan länge velat ha hennes kostym. 
(null)

När jag fyller 35 nästa år vill jag ha tema fest. Jag funderar på att ha filmkaraktärer vilket är ganska stort område så att de kan passa alla. Jag ska självklart vara Harley. 

Jag tänkte att om jag hinner ihelgen ska jag sminka mig som henne och ta lite bilder. Jag har inte köpt kostymen än men tänkte att de skulle vara kul och provsminka mig och se om jag kan lyckas när de väl är dags. Sen som jag har nämnt innan så bara älskar jag henne så ska bli kul att efterlikna henne. På hennes T-shirt står där daddys little monster och de känner jag mig som. 

Självklart om de blir foto så kommer jag att lägga upp ett blogginlägg om de som ni kan följa. 

Nu ska jag försöka sova i denna värmen har varit vaken sen halv 5. De är så svårt att sova i värmen men bara två dagar kvar sen har jag semester i två veckor till. Om 4 dagar är mina hjärtan hemma och de ska bli så skönt att ha dem hemma igen

Puss o kram 

Kommentera

Publiceras ej