Egentligen är jag för trött för att blogga och klockan ringer halv 5 imorgon men jag känner ett sådant drickbart blogga och skriva av mig. 

Idag träffade jag en vän. En vän som jag har varit vän med i över halva mitt liv. Vi har inte haft en sån bra period nu och idag träffades vi för att prata ut. Vi satte oss på en uteservering i Malmö och pt lite och tog en cider. De är så himla varmt så svetten rann fast vi satt i skuggan och låren fastnade på bänken vi satt på. Jag är så otroligt tacksam för att vi satte oss ner och pratade ut. Utan att säga för mycket nu så har jag varit inne i en fruktansvärd period med mig själv. Allt har varit jobbigt och livet har inte varit så roligt. Kommer komma skriva inlägg om detta en annan dag. Idag ville jag bara belysa min tacksamhet åt en vän. Nu ser vi framåt och jag ser framåt med mitt liv. Livet är inte enkelt och förhippningsvis så blir de lättare och då är de skönt med vänner som man kan lita på till 100 procent. 

Nu har jag huvudvärk och ögon går i kors (null)

(null)

Godnatt och hoppas man kan sova i denna värmen 

Puss 

Kommentera

Publiceras ej