Jag är så himla trött på killar som bara vill en sak. De kan inte ens vara ärliga och säga de. Då kan dem få antingen ja eller nej. Får dem ett nej så kan dem iallafall gå ifrån med ett lättat samvete. För helt ärligt hur kan ni leva med er själva när ni haft sex med tjejer och sen aldrig höra av er? 
Tror ni att vilka kommentarer som helst fungerar och vad ger er rätten till att luras? 

När en kille skriver 01.30 på natten att han vill komma hem till en och man säger snällt nejtack jag vill hitta något seriöst och och vill inte börja påsmeta hållet. 98 procent av de som vilö de hör juh inte av sig. Han säger då att han med vill hitta något seriöst. Nja den tror jag inte på och de har fått mig att tänka att killar verkligen tror att vi tror på allt. Jag vet att jag inte ska dra alla över en kam och att de finns tjejer som med beter sig dåligt. 

Vet inte riktigt vad meningen med detta inlägget var. Men de var skönt att bara skriva ut de. Så ni killar som bara är ute efter sex var ärliga. Ni kan såra tjejen mer än vad ni tror och ni skulle inte vilja att en kille skulle gjort så mot er mamma, syster, dotter eller mänågon som ni tycker om. 

Mer kärlek och ärlighet 
(null)

Kommentera

Publiceras ej