Idag har jag varit på gymmet för första gången på över 10 veckor. Har inte fått träna på grund av operationen men nu under semestern har de blivit mycket onyttigt. Jag ska in och jobba nu en vecka men sen har jag två veckor semester till. Så nu är det dags att jag tar tag i hälsan och kosten igen. 

Jag började med att springa 3 km sen sa min höft till att de inte går mer och nu haltar jag som en gammal kärring. Hoppas att de går över snart för att redan imorgon ska jag träna igen. Avslutade med lite styrketräning med fokus på armar och rumpa. Mitt mål är att få en fylligare och större rumpa så vi får se hur jag kommer se ut om ett år. Jag kommer ha barnen v31 och 32 så ska sätta ihop ett träningspass jag kan göra hemma. Sen blir de jogging ute medans sonen cyklar eller långa promenader hela familjen. Får göra de bästa utav mitt utgångsläge. 

Sen stack jag in om Ica och handlade lite mellanmål till mig.  Proteinpudding, hallon, banan, äpplen och proteinbars. Nu är de dags igen för ett hälsosammare liv på alla sätt och vis
Puss och kram

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej