Hello

Jag träffade en av mina bästa vänner på möllan i Malmö. Vi satte oss på massor och tog något gott att dricka. De var så härlig stämning och min vän är så underbar. Vi gick vidare sedan till paddys och beställde lit mer. 

Där var ett liveband som spelade och musik där ute. De var längesen jag hade så kul så tack alla som jag träffa där. En kväll som förgyllde mitt liv. Helt underbart att få dansa så att svetten rann. Ja de gjorde den bokstavligt talat. De var så varmt och då mycket människor men så jävla kul att bara släppa loss. Detta måste göras om och jag hoppas att de kommer bli minst lika trevligt då. Jag var bara tvungen att skriva ett inlägg om detta för att detta gjorde verkligen något för mig. Hela kvällen var som en upplevelse och jag fick så många svar som jag behövde få svar på. Vi får se om jag nämner de i kommande inlägg men ni kommer att märka på mig. 

Livet är inte en raksträcka där kommer komma motgångar och prövningar. Nu kan jag åtminstone stänga några dörrar och gå vidare med mitt liv. 

Några av kvällens drinkar  (null)

(null)

(null)

(null)

Klänningen som jag hade på
Mig först. Bytte om sedan till jeans och en T-shirt som jag knöt som en magtröja 

Nu ska jag se om jag får någon sömn för de blev inte så mycket av de i natt

Puss och kärlek 

Kommentera

Publiceras ej