Efter en sommar med mycket slarv och väldigt lite träning är dw nu dags att återgå till en mer hälsosammare livstil. Jag kommer att träna mycket under två veckor för att passa på när jag e barnfri. När jag sedan har barnen kommer jag köra alternativa övningar hemma och springa ute med sonen. Jag måste ta tillvara på tiden jag har. Jag har tre barn och jobbar 100 procent. Utöver de ska barnen göra sina läxor och allt kring hygien och annat ska fixas. Sen är de matlagning och städ. 

Jag tänker så här att om jag planerar kortsiktigt så  är de lättare att hålla men att inte försöka rucka för mycket på sina rutiner kring, kost, träning och vardagssysslor. 
Börjar med de nu när jag kommer gem från Göteborg och har skrivit kostschema och vilka dagar jag ska träna. Ska mer utförligt skriva vad jag ska träna och hur många repitioner eller hur länge. 

Nu ska jag ner 5 kg iallafall och sen får jag se. Jag tror jag kommer vara nöjd med 5 kg men vill hålla min kropp tränad men framför sllt vill jag må bra. Det är den största orsaken till att jag måste ta tag i de och de är för jag mår så bra av bra kost och träning. Minskar min stress med att jag mår bransch känner mug piggare än vad hag någonsin har gjort.

Idag blev de bad i Göteborg och jag passade på att simma lite grann. Försöker få in några promenader men de blir juh inte mycket träning i Göteborg  (null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej