Den senaste tiden har jag tänkt väldigt mycket mer än vanligt och jag känner att jag verkligen har behövt de. Denna sommaren har jag haft 5 veckors semester varav en hel vecka utan jobb och barn. De var tufft men har varit väldigt nyttigt. Har haft flera människor som inte sett mig på en månad eller två som säger att jag ser annorlunda ut på ett positivt sätt. Jag har funderat på varför de kan vara så och kommit fram till just de. Jag har gett mig själv tid, arbetat för mig själv, haft tid att bearbeta många saker vilket har gjort att jag är lyckligare. Jag mår verkligen mycket bättre och känner mig att mitt självförtroende är på topp. Jag kan verkligen säga att jag tycker om mig själv och jag är på en bra plats i livet. Ja njuter av att vara singel på ett sätt och har lagt dejtandet åt sidan.  Kärleken kommer när den gör och då kommer jag att vara redo att omfånga den.

Det blir oxå så att man har svårt att lita på människor efter att ha blivit sårad. Jag försöker tänka att dem har gjort mig en tjänst och att de var inte menat att  de skulle bli vi. 
Just nu är jag hos min mamma i Göteborg och har halkat efter lite med bloggningen men Jag tycker verkligen att de hjälper mig att bearbeta de jag känner och behöver få ut. Visst känner jag redan ibland vad ska jag nu skriva om men tror man bara ska skriva de man känner för
Tre tips som har fått mig att må bättre:
1. Göra sig av med personer som inbringar negativ energi
2. Tro på att du är vacker och att du kan lyckas. Inte vara nedlåtande mot sig själv 
3. Ensamheten och tankar. Genom att ge mig ensamhet har tankar och funderingar kommit upp vilket har gjort att jag har tagit tag i saker i mitt liv 

(null)
På promenad i Göteborg 
(null)

Glöm inte kolla in och följ min nystartade instagram. 
(null)
 Puss o kram 

Kommentera

Publiceras ej